Thursday, December 18, 2008

OZON

hye..ha..kali ni aku nak share smthing yang agak lain skit...ni pict kawan aku...tgh wat rawatan OZON..mungkin agak janggal di kalangan masyarakat skang...TERAPI OZON dikenalpasti sebagai satu terapi perubatan yang amat selamat tanpa kesan sampingan.Selain digunakan untuk mengubati penyakit, terapi ini amat berguna untuk tujuan pencegahan pelbagai penyakit. Ozon ditemui oleh Christoper Frieddrich Schonbein pada 1840 dan semasa perang dunia pertama, Albert Wolf menggunakannya untuk tujuan perubatan terutama pada luka yang dijangkiti kanser. MANFAAT TERAPI OZON ialah membunuh kulat, bakteria dan virus yang tidak dikehendaki dari darah dengan cara membersih bakteria dan virus dari air. Ini termasuklah Candida albicans, athletes foot, mold, mildews, yis dan cendawan. OZON merangsang penghasilan sel darah putih. Sel-sel darah putih melindungi badan dari virus, bacteria, fungi, kulat dan kanser. So bg patient2 yg ade heart disease,hypertension,vascular disease,blood disorder,asthma,diabetes,hepatitis,high cholestrol,herpes zoster,gangrene,stemcell therapy,immune problem,arthritis,allergies,sinuses,external ulcer,skin lesions,retinitis pigmentosa,eczema,sinuses,migraine,obesitu & HIV/STD desiase...byk kan penyakit2 tu..ngeri lak aku dgr...aku pon wat jgk treatment ni...disamping tu dorg ni ade jgk sediakan pakej utk vitamin C n rawatan lintah utk buang drh kotor...agak menarik tp lintah tu aku geli...errmm..bg sape2 yg berminat bole la hubungi 05-5454306 utk wat temujanji...

2 comments:

aishah jamrek said...

ehem...!ehem...!

BeLLe said...

hahaha...ermmm...dah taw silent aje...huhuhu