Thursday, January 29, 2009

Konnichiwa Communicative Japanese


huhu...dah lame aku x create blog ni...maklumlah baru blk dr kursus..tu la pict aku masa g kursus aritu..skarang aku jagi gila camera lak..hajat di hati nak je memiliki Nikon D90 tp harganya mak aihhhh..(dpt byr duit muke kete)..xpela,ade rezeki nnt aku nak bli la...insyaallahhh...rindunye aku kat blog aku ni...aku kesunyian la...hukhukhuk...masa aku blk kg bebaru ni,aku byk g kenduri kawen kawan2 aku...alamak,rmai dah tukar status ni...bile la turn aku ni? (turn?calon suami pon xda lg...sadisnyoooo) aku pon xtaw sampai bile aku dpt kekalkan status single aku skarang ni...nak bercinta lg,aku takut dpermainkan lg...tp aku taw rasa best sgt bile ade org tersayang berada di sisi...dpt gelak tawa sama2,papepon best la..tp paling x bestnye bile ade konflik...huhuhu...mcm nak ribut idup ni...(siapakah di antara kita...dengan rela menjadi pendusta...siapakah dulu membina harapan..dan siapa yang memusnahkan impian...tanpa sebab dan alasan...kau lahirkan perasaan...bagai taufan tiba2 datang....dan menghilang...)hekhekhek..tetiba lak teringat lagu tu...hurmm..bohong lak kalo nak kate bole lupa sekelip mata je..penah susah sama2,senang sama..sume pengalaman tu mematangkan aku...supaya aku lebih berhati2 dlm bercinta ni...

No comments: