Monday, August 16, 2010

bazar ramadhan precint 2

hohohoho...jam menunjukkan kol 6 petang... tetiba aku dengar lagu "sesuatu yang tak disangka...seringkali mendatangi kita...itukah suratan dalam kehidupan... atau sekadar satu kebetulan" aku ingatkan bunyi lagu kat radio.. rupenye my hyppo call... "cdah,jom gi bazar.." aku pon iyekan aje la..maklumlah kebosanan dok kat umah.. kalau nak tahu, tu la first time aku gi bazar sejak puasa tahun ni..

sampai bazar aku cari parking tak jumpe2..bile dah jumpe, ade plak dah sorang mamat ni sumpah seranah aku..sebab ape? sebab aku ni macam blocking die dari nak kuar parking... aku nampak mulut die terkumat-kamit... dalam hati aku, aku tahu die tengah mencarut-carut kat aku... huh! ilang dah mood aku...gerammmmm!

setibanya aku kat bazar... hummmm... takde yang menyelerakan... aku hanya maukan air tebu je... kud blanje aku murtabak.. tapi tekak aku hanya maukan maggi... dah siap2 beli, hari pon mahu ujan... so ni gambar yang sempat aku amek... memang berlainan sangat cuaca petang tadi..

time ni cuaca gelap...cahaya mentari pon memang nampk berlainan sangat... aku teringat kes bazar ramadhan kat Jasin,melaka tu...huhuhu....ngeri beb!


time ni cuaca agak ok skit la... aku dah abes beli [ermmm...patutnye aku kena cakap meneman orang lain beli]


cantik kan pelangi tu..aku amek dari jambatan putrajaya

No comments: