Friday, August 20, 2010

my popo


actually, ni popo aku.. popo dalam bahasa cina adalah nenek.. namenya aku lupe [sowi..sangat2 tak ingat bila tiba masa untuk mengingati] ni la baru 1st time aku jumpe adik tok aku..tapi pict ni dah lame.. sebelum ilang dalam simpanan, baik aku abadikan dalam blog aku.. kami semua ber'gathering' kat Restoran Siang kat Sogo.. makan besar chinese food..sgt sedap! hingga menjilat jari ..9 menu.. peh! aku dah sampai tak boleh nak telan.. jamuan ni disponsor oleh anak popo aku.. tapi aku raser, mungkin skali tu jela aku dapat merasa.. hehehe...

hummm... semua skali lebih kurang RM3K... dasat kan.. tapi chinese mane penting sangat angka tu sume..bagi aku, penting gak la... 2 bulan gaji aku tu...fuhhhh~~~~ ade gak la aku tgk menu tu.. harga untuk 1 table lebih kurang RM700++... kami semua ade 3 table.. bayangkan...

ni list menu tu.. agak tak brape nampak (maklumler..hp tak canggih manggih lagik)

No comments: