Friday, August 20, 2010

tika kecilku

mudak yang sangat2 comel

aku suke sangat tengok gambar ni..aku macam tak percaya yang tu adalah aku...sangat2 comel.. betapa aku nak sangat adik pempuan tapi takda rezeki...nak main anak patung same-same, pakai skirt same-same, buat rambut same-same..tapi apakan daya..adik-adik aku semuanye superhero seramai 4 orang... mase aku tecik-tecik dulu aku selalu gaduh je ngan adik-adik aku.. tapi bile dah besar, alhamdulillah semuanya bleh harap... tapi asyik nak nge'paw' aku je..

seterusnyaaaaaa.....

---

---

---

---

---

---

tika aku sweet 23!

aku tanpa kacamata (masa ni belum register club budak kacamata)

sangat chubby! ni pict masa ex housemate aku tunang.. hehehe.. masa mula-mula tu ramai yang sangkakan aku yang bertunang... huhuhu... ramai yang terpaksa melopong mulut...  lawak2.. sumbangan aku kat barang hantaran tu adalah hiasan buah anggur..haha.. sambil buat hantaran sambil makan.. masa tu aku ni cuba-cuba je nak merasa alam pertunangan.. best! terasa macam puteri raja plak.. ahaks!

No comments: