Monday, February 7, 2011

my engagement part 2

ayuh... kemari! kumari! mee kari!

jom kita sambung lagi edisi my engagement part 2.

 kak shida and her little angel SOFEA..
kak, disebabkan nama kita berdua sama, kita selalu dikelirukan..
aisssshhhhh

Sesi bincang membincang.
Dari kiri: wakil bagi pihak lelaki iaitu Pak Lang.
Kanan: Berbaju kelabu is my pakcik Jasni.

Alamak, gurl yang berbaju hijau tu aku tak dapat nak pastikan plak.
 Tapi, gurl yang berbaju olen itu adalah cik farah merangkap cousin kepada tunang aku.
Si kecil hensem tu anak kepada kak shida and abg ijat. Celoteh tak hengat. Jeman a.k.a Hazman

 Ok...ready to go.


Alahai sopan santunnya la..
Padahal time ni jantung aku macam nak terkeluar.
Siyes bedebar beb!

Huyey!
Dengan rasa terharu-biru kalis pelurunya, aku cuba untuk control ayu di situ.. Iye, disitu.. di mana lagik dong..
Kelihatan paklong, paklang dan ayah (wannabe)

Dialog aku time ni......
Ibu : Ni cincin merisik sebagai tanda dan ni cincin tunang. Ni pula duit deposit 1% dari duit hantaran tu. (agak-agak boleh teka tak berapa jumlah hantaran aku? kira la sendiri ye)
Aku : Ok, thanxs ibu. Ibu, bedebar giler ni..

 
kelihatan Along di situ

Bacaan doa after selesai majlis sarung cincin.
Fuh! Aku terasa macam dah tak jejak bumi dah.
Macam tak percaya je..
Alhamdulillah

she's my old friend. her name is Zalina binti Ab Aziz.
Am I right? yeahhhh..
Dia merupakan orang pertama yang aku kenal masa belajar di poli. 
Lagipon dia merangkap my ex-roommate.hihi
mish u zal! 

No comments: