Thursday, February 24, 2011

Sebulan lagi

Sebulan lagi
Aku akan sambut JUBLI PERAK
tapi bukan sembarangan jubli perak laa....

I'm 25 years old on 23 mac 1986

So agak-agak apa yang terbaik yang pernah diri aku lakukan dan apa yang paling menggamit perasaan?

5 perkara yang cantik menarik tertarik terbalik ialah:

1- Alhamdulillah aku diberi peluang untuk menikmati alam ciptaan Tuhan ni lagi ( Terima kasih ya Allah)
2- Mak ayah masih lagi sihat alhamdulillah.Aku mengharapkan mereka diberi keberkatan hidup, dilimpahi rezeki, kesihatan yang baik dan segala yang terbaik.
3- Aku masih lagi bergelar seorang pelajar separuh masa dan bekerja sebagai penjawat awam.
4- Alhamdulillah hingga kini target aku kebanyakkannya dah tercapai. Ada kereta (belum habis bayar lagi dengan bank), rumah (walaupon rumah kuaters) dan keselesaan. Walaupon belum mencapai tahap kemewahan, tapi syukur alhamdulillah. Cuma bina keluarga masih lagi dalam proses. hihihi
5- Single - engage - (marrried - not yet)

5 perkara yang masih belum sempurna ialah:

1- Berusaha untuk kurangkan berat badan supaya lebih sihat.
2- Mahu berusaha untuk belajar masakan dan jahitan.
3- Mengurangkan keborosan shopping.
4- Kurangkan sikap malas dan rajin all the time.
5- Berusaha perbaiki kesilapan

Mak aku bilang, mantapkan iman dan amal.. Insyaallah mak.. Mak, ketahuilah i'm proud to be your only doughter.. Kite ade mak sorang je dalam dunia ni.. Mekasih mak sebab layan kerenah kite yang macam-macam ni.. Insyaallah pasni kite ade dua mak.. Sorang ibu sorang mak.. Tapi mak tetap kekal abadi selamanya.. Ibu (bakal MIL) tetap dihormati dan disayangi.. Mak, rindunya mak saat ni.. Kalau lah mak tahu yang anak mak ni sedang melalui saat-saat getir bersusah payah hidup di tempat orang, mesti mak sedih mak.. Mak sanggup lakukan apa saja demi anak mak ni kan.. I LOVE U mak...lebiu sampai mati!

my only mak and ayah
i love both of u till the end of time

No comments: