Wednesday, March 16, 2011

Curang

Macam sesi nak meluah perasaan je..
Haishh..
Apa yang orang lain rasa kalau anda dicurangi?
Kompom sampai potong anu pon sanggup
Sebab beberapa hari lepas aku ade baca paper
Mengisahkan seorang isteri potong anu suaminya kerana cemburu..
Eh..tu kes cemburu...

Ok, salah episod plak.
Aku bukan nak katogerikan ni sebagai curang tapi kalau sebaliknya yang berlaku,
memang aku akan klasifikasikan sebagai curang.
Pedih oh! Pedih...Ni aku cuba memahami situasi yang berlaku..

Kadang-kadang aku tak tahu la nak spesifikkan masalah ni..Wahai *******....

Situasi 1 : Masih berhubung untuk hal remeh (walhal sebelum ni kaw-kaw maki hamun) "Eh, buku saya awak tak pulangkan lagi la" Hakkkkktuiiiiii la kau

Situasi 2 : Kete saya kan masih lagi ada nama awak . Bongok la kaw! Sebelum ni ko berkira sangat orang tu nak beli kete. Bila dah macam ni terhegeh-hegeh nak claim macam-macam.

hehehe.. Aku sengaja boldkan sebab tu empunya badan punye jawapan.
Aku kan pengkomen yang banyak songeh..Hihi
Ni luahan seseorang kat aku..

==Masalahnya ni bukan kes cemburu buta. Tak hingat lagi ke apa kawan-kawan dan darah daging  kutuk-kutuk selepas hari kejadian. Aku ni walaupon batang hidung die aku tak penah nampak, tapi bangkai-bangkai caci nista yang die and kerabat die tinggalkan dulu masih ada lagi dalam cip memori ingatan aku ni. "Dah ludah jilat balik" la konon.. "Eh ko tak sedar ke yang ko pon same je. Macam aku tak tahu gambar-gambar ko masa aku outstation tu. Huh! Bingai tol!"==

Boleh agak tak apa yang perlu dilakukan?

Firstly, jangan main serang hendap je terhadap pasangan.
Memang masa tu kita rasa nak jadi macam rejim zionis je nak pi serang.
Tapi AWAS!
Jangan terjerat dengan diri sendiri.
Bawa berbincang dengan pasangan.
Tu yang penting.. TAPI..
Berilah sedikit ruang dan kepercayaan terhadap pasangan kita.
Tanpa mereka, siapalah kita dan tanpa kita, siapalah mereka.

No comments: