Friday, March 4, 2011

Dah ade cucu

hek hek hek...
Hari selasa 2.3.2011 aku ade post kat FB pasal kemusykilan aku ngan salah sekor hamster aku.
Mane taknye, salah sekor tu aku tengok perutnye lain macam.
Kembong jerk.
Nak jalan pon dah malas, apetah lagi nak main roller.

Sebelum ni dalam aku bagitaw nak update sal aku ade baby baru.
Baby yang aku maksudkan tu adalah baby hamster.

ye tuan-tuan puan-puan..
Belum sempat nak update,
Semalam aku teruja giler nak announce 1 dunia bahawa

HAMSTER AKU DAH BERGELAR MUMMY AND DADDY..MUMMYNYA DAH SELAMAT MELAHIRKAN 7 EKOR BABY HAMSTER.

Mula-mula masa aku balik kerja, kemusykilan berlaku sebab senyap je hamster aku.
Aku fikir mesti dah mati kot.
Aku pon malas nak layan sangat sebab perut tengah berkeroncong.
Pas makan, aku tak sedap hati.
Tengok-tengok roller dah pon terbalik.
Tak terucap aku...
"Eh, hamster ni dah beranak la!! Adoi, nak letak mane ni.. kalau campur skali mesti bapaknye gigit baby ni"
Aku pon calling-calling my B.

"Hello B..B,hamster dah beranak la B.. 4 ekor"
"Ok, asingkan baby ngan mak bapak dorang. Takut nanti dorang makan anak-anak dorang"
"Ok, bye B"

Bila aku angkat je roller tu, hamek kawwww....
Ibu hamster tu ade bawah roller tu.
Rupanya bersalin bawah roller.
hahahah
Aku angkat je roller, rupanya ade 3 ekor lagi melekat kat badan ibu hamster tu.
Masyaallah...........So total ade 7 ekor!!!
Aku pon ambil kotak kasut,wat rumah baru khas untuk baby.
Haha sooooo kreatif ok sebab standkan kotak tu guna straw.
Nanti aku upload gambar-gambar mereka. (hp aku tertinggal kat rumah)

No comments: