Saturday, April 23, 2011

Pemain Bola SPA

Spot : AcakAyoiIjamIjatCapangrery..
Yang lain aku henggak hado korang punye mukabuku.
So, all da best wok!
Tetiba aku rindu tahun 2008 yang mana zaman kegemilangan team SPA kat Putrajaya ni sampaikan dicemburui oleh DBKL.. kihkihkih.
time tu memang semangat siap ponteng koje petang semata-mata nak tengok dorang main.
Time tu jugak aku aktif aktiviti sukan air iaitu Dragon boat dan Rowing.
Yeahhhhh, aku boleh bangga dengan mengatakan SPA digeruni.
hahaha tapi tu semua dah berakhir sejak tahun 2009 kami semua tak dapat join hanya kerana peruntukan.
Sadis okeh!
tahun ni aku pulak yang tak dapat nak join sebab tarikh dahnak dekat sangat.
Okeh, back to the story.
So pas pada tu aku baik dengan Ayoi a.k.a Cikgi a.k.a. Kamarulzaman.
Ayoi dah pon menamatkan zaman bujangnya last year.
Aku ada jugak pegi menerjah Kola Pilah tu ha ngan my syg n my tok n my lil bro n my anak buah..
Adeh, banyak bebeno my nye..
So bace ajelah keratan akhbar ni yang aku cilok dari email opes.


No comments: