Monday, April 18, 2011

Selamat Pengantin Baru buat FT

Ececeh...
FT..
macam Faizal Tahir plak.
Selamat Pengantin Baru buat Farah dan Talib..
Semoga berkekalan hingga ke syurga

Rombongan cik Kiah ke Jempol:

Janji Zai nak amek aku and Aman kol 10am.
Tunggu dia bersiap, kol 10.45am baru gerak..Hadoii
Menapak aku and Aman kat Putrajaya Central tu.
Eh, macam dah basi je aku nak wish kat Zai..
Dah sebulan dah aku lupe nak update entry sal majlis pertunangan dia.

 Selamat Bertunang buat Zai and Danny
*pict ku rembat dr fb ko ye*

Selamat pengantin baru buat Farah and Talib


So just tinjau-tinjau ajelah gambar-gambar pada majlis kejadian..

from left : Zai, Aman, Talib, Farah, Tikah and aku.

melantak ulam


Hakhakhak nak tegelak gak aku baca ayat pada gambar ni..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ye tuan-tuan puan-puan.
Dia sudah bertunang..
Korang nak kena pelangkong ngan si Danny???

Pasni turn aku, then turn Zai and Danny pas raya.
So tunggu ajelah detik dan saatnya.

No comments: