Wednesday, February 29, 2012

Fever

Bila orang yang spesies jarang sakit, bila sekali sakit memang sakit. Saya perlukan:

1) 100 plus - tekak pahit tapi nak minum air gas.

2) Bubur mcd - sebab tak lalu nak makan nasi.

3) Sapu tangan basah - kepala pening. So perlukan kain basah untuk kepala jadi cool.

4) Aircond -  walaupun demam, saya perlukan suhu sejuk. Saya bukan demam macam orang lain yang nampak panas di luar, saya panas di dalam dan sejuk di luar. Pelik kan? Hanya saya je boleh rasa.

5) Stokin -  nak panaskan kaki yang dah sejuk. Tapi harus stokin dari cameron tu. hehe

6) Bantal - Nak melepek + mimpi yang indah-indah.

7) Selimut - sebab econ sejuk.

8) Asben - saya perlukan setiap masa. Miss him a lot!

Tapi semua tu tak ada sebab saya kat opes. *Lap hingus* Nak balik rumah cepat-cepat.

No comments: