Saturday, June 9, 2012

Caca merba

Setia Kukorbankan

Inikah dugaan yang kuterima
menyintaimu sepenuh jiwa
untuk bersamamu kesabaran
membakar fikiran

rinduku embunan di lautan
cintamu debunga berterbangan
tak pernah mempeduli kasih sayang
yang aku korbankan

kau janjikan bahagia (berjanjilah)
namun kau hantui dengan gurauan berbisa
kau janjikan setia (setialah)
rapuhku berpegang untuk hidup bersamamu
kembalilah hangati semula asmaraku denganmu
demi cinta suci

andainya tak mungkin kumiliki
keayuan kasih impianmu
lepaskan asmara di jiwaku
setia kukorbankan

kau janjikan bahagia berjanjilah
namun kau hantui dengan gurauan berbisa
kau janjikan setia,setialah
rapuhku berpegang untuk hidup bersamamu
kembalilah hangati semula asmaraku denganmu
demi cinta suci
setia kukorbankan 


Mood : Caca merba

Dalam keadaan yang selalu silih berganti emosi ni, macam-macam yang ada dalam benak fikiran. Kadang kala aku cuba untuk TIDAK menafikan realiti. Tapi sejauh mana sangat lah kudrat aku. Nak diluah, terkadang tak berdaya. Nak ditelan, terdakang tak termampu. Sejauh mana lagi aku mampu untuk lari dari kenyataan hidup ini. Dunia tidak berpenghujung.Aku harap dengan keadaan yang tak menentu ni, Allah kirimkan aku pedoman dan kekuatan. Sesungguhnya engkau yang lebih mengetahui isi hati ku.

No comments: