Monday, June 25, 2012

Dagu berlapis



Ni gambar kulit folder untuk buat laporan industri masa belajar dulu. Oh runcingnya muka.



Ni gambar dorang candid masa tengah kursus KIK tahun 2010. Anggap je masa tu aku tengah cakap menggunakan banyak huruf G. Yang memerluakan aku menganga. Miahahahaha. #kesian tak boleh terima kenyataan. So next, masa untuk kuruskan badan semula.

Gambar ni Hailmi yang kasik. Dia candid masa ni aku dalam library JPA untuk projek KIK 2011. Tengah cari buku rujukan KIK. Komen : motif simpan air kotak dalam poket blazer? Aku tengok pipi aku dah macam apam balik dah. Kalau nak banding dengan pipi Anis yang kat belakang aku tu. Dan ni la gambar kenangan aku dengan iphone aku yang hilang tu. (Alif Lam Lam Ha. Siapa curi berdosa. teringat kecik-kecik dulu ayat ni la yang dok guna time main petang-petang. hihihi) Ok bai, nak sambung kerja balik.

1 comment:

Lawa Collections✿ said...

saja sekodeng kat sini...hehe ^__^