Tuesday, October 28, 2008

jamuan raya KB 08/09

yuhuuuu.....ha,ni nk share plak part jamuan raya...utk tahun 08/09,aku secara terpaksarela jadik AJK KB termasuklah kawan2 aku yg lain...ni la 1st time function yang diuruskan oleh ktorang...sbnrnye ade pertandingan pakaian tercantik bagi lelaki & perempuan tp dikecualikan bg AJK...sedey gak sbb x dpt bertanding...kalo x,confirm aku dah pakai baju lawa2...tp yg bestnye masa umumkan keputusan tu,teruja sgt...sbb staf lain sume xtaw except AJK...mrh jgk dorg sbb x bgtaw awal2 tentang pakaian tercantik tu...da tu namenye surprise...mane bole bgtaw....at da same time masa ni kelam kelibut sgt...al-maklumlah x pernah uruskan function...dah lame tinggalkan...masa tu menu2nye spt nasi minyak,sate,lontong,kuih,buah,aiskrim,kek & many more...aku x berkesempatan nk candid gamba sbb terlalu bz dr pg hingga abes majlis...sampai time lunch hour aku sempat lg blk tdo kat umah sbb kepenatan...mujur gak masa tu ari jumaat, rest lame...nanti kalo ade gamba2 lain from ma fwen,aku akan upload....

No comments: