Thursday, October 30, 2008

Majlis Malam Mesra SPA





Hye kawan-kawan....enjoynye aku pagi ni...rasa tenang je...tah la nape....ok,kali ni aku nak share sal Majlis Malam Mesra Suruhanjaya Perkhidmatan Awam pada 24 oktober 2008 yg bertempat di Putrajaya International Convention Centre (PICC) yang bertemakan hijau+pink....Mula2 yg menarik minat aku adalah roses2 yg menghiasi hall tu....bagai nk gila aku tgk roses2 tu.... i like....sal makanan tu bole la....ade yg sedap n ade jgk yg biasa2 shj...xpe,bagi aku tu sume rezeki Tuhan....tapi ade 1 menu yg aku x brape gemar...tapai aiskrim or aiskrim tapai....not sure la camno sebutan tu tp yang pastinye aku just mkn aiskrim je...huhuhuhu....Masa tu ade juga lucky draw tp nombor aku tak ong la...tak kene lak kali ni....Xpe,aku x la kecewa sgt sbb dah 2 tahun aku dpt merasa hadiah lucky draw nih...tahun ni biarlah kasi orang lain plak...cewahhhh....(nak sedapkan hati la konon) let me introduce pari-pari syurga tu...hehehe...yang berbaju pink berkain batik tu kak lela orangnye...aiiiyaaaa...selebihnye tu sumenye bertudung ijau....antaranya kekna, qud, ita & aku la....n ofcos la yg kapel pink lady & pink men tu ma besh fwen ever....

No comments: