Sunday, November 2, 2008

konvo






hye kawan-kawan...ha....kali ni aku nak share kenangan aku ngan kawan aku dari Sabah (Noi & Kak Ros)..Noi amek cos nursing masa kat Masterskill...aku?sori la nak amek nursing...aku ni penggeli & penggayat skit...tah la nape...pening ble tgk darah....xde skill la aku nak masuk department medical ni....kak Ros ni aku kenal just dlm phone je utk urusan keje...tp silaturrahim tu panjang,so dpt jgk la kami bertemu 4 mata...sonok dpt ramai kawan ni...best...tambah2 aku dalam keadaan camni..sememangnya memerlukan teman sbg penghibur duka lara...cewahhh...Masa konvo tu berlangsung di Dewan Plenari PICC,sbnrnya Masterskill baru dinaik taraf kepada Kolej Universiti....Adinda Raja Nazrin iaitu YAM Raja Dato' Seri Azureen binti Sultan Azlan Shah dinobatkan menjadi Canselor bg Masterskill...Baru la aku taw selok-belok dunia ni...Aku pon berkesempatan jgk la tgk dia dari dekat..cantik jgk la...sedey jgk la teringat aku yg x dpt konvo dulu....tp,anyway syukur jgk dgn kerjaya aku skrg...



No comments: