Tuesday, August 10, 2010

selamat berpuasa



::wajah comot n chumel mengharapkan kemaafan dari semua::

hai...hukhukhuk...batuk aku xnak henti nih...arini dah start 1st tarawih...Kelebihan Solat Tarawih Malam Pertama~~::Diampuni dosa orang-orang yang beriman sebagaimana keadaannya baru dilahirkan:: wow! bestkan...anyway selamat berpuasa kepada seluruh umat islam...

yang paling aku inginkan...
yang terindah jika aku dapat kecapi ucapan maaf darimu..
entahla.. mungkin ini hanya perasaan aku..
yg asyik tidak menentu..
mungkin aku tidak lagi tegur dia..
tp tidak bererti aku tidak ambil tahu langsung kisah hidupnya..

aku terbaca kata-kata dia..
hati aku terdetik dan berkata..
adakah aku ditujunya…??
adakah aku diperkatakan nya..??

aku tidak lagi mahu cepat terasa..
dengan membuat kesimpulan segera..
lalu memberi kesan sengsara..
pada aku yg sering terluka…

tp..
apa yang aku pasti kali ni..
yang ku ungkapkan dari hati..
ingin aku susun sepuluh jari..
memohon maaf ,merendah diri..
sekiranya,kata2 aku mengguris hati..

mungkin juga kesilapan aku..
kata2 aku melukakanmu..
maafkan aku…….

No comments: