Monday, December 13, 2010

teruje!

hoho...assalamualaikum..

apsal hepi sangat aku nih? aku tengah menggila kentang baca blog-blog sampai terbahak-bahak tesembul gigi palsu taw... serius beb! wat aku lupe tentang koje hakikit aku kat opes ni.. asal line clear je, aku kelam kelibut mencari pakcik google.. menambahkan lagi kelam kelibut aku pabila memikirkan mane satu blog yang aku suke terjah...

cekidauttt..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ayat-ayat dalam entry die ni kekadang wat aku pecah perut je..arini je aku tegelak sorang-sorang sal entry simpang sempong die tu..then aku suke tgk anakanda2 yg comel lote tu.

dia sangat suka fesyen.. aku suke tgk si comel ni tapi mintak mahap ler aku nak dress up cam die.. orang yang sangat perajin makan macam aku ni memang pemalas skit nak pakai dress yang up to date tu..

semata-mata nak tawu pasal mantap permaisuri ajek.. bagi aku, ade baik dan buruknye uncle dedahkan cerita tu.. sekurang-kurangnya terbela skit la tapi apekan daya.. Allah lebih mengetahui apa yang tersirat dan tersurat. apepon, all da best utk uncle and aishah.

ni entry yg wajib aku tengok.. nape? sebab aku nak tengok gambar-gambar beby aku tu..hihi (tetiba je zara bertukar mummy) ZARA, zara perlu tawu 1 perkara dan perlu ingat sampai bila-bila.. zara shomel macam aunty taw.. abaikan mama & papa seketika sbb ni blog aunty.. hahaha

ok, sangat memberi aku fikir dunia dan akhirat.. thanks to tini.. walaupon tak kenal, tapi entry u kekadang bikin i insaf...

sekian..

No comments: