Monday, May 16, 2011

Berkampung di KFC

+________________+

Semasa sesi minggu exam berlangsung, selama tu la jugak hampir seminggu aku berkampung di KFC Seksyen 7 Shah Alam tu.
Sampai naik jemu la tengok menu-menu KFC tu.
Tiap kali selesai study, comfirm pakaian baju ayam KFC tu..
Aiyakkkkk...pengsan~~~~
Kadang-kadang dah masuk dewan exam pon bau lagi..
Mencemar duli betul la..
Meng'stim'kan hidung dan perut je..
Actually pict ni dah sebulan berlalu..So layankan aje la.

kak ima



Sepah kan? Pekerja pelajar yang suka study last minute



Pelbagai formula yang kami kena hadap. Dalam kepala ni dah beribu penyesalan dah menimpa-nimpa.. Awat la tak reti-reti nak study dari awal.



Kalau la beg tu boleh keluarkan soalan masa exam, kompom-kompom dapat A.



Me with selipar jepun. Ada kisah dengan selipar ni. Masa baru masuk dewan tu, pengawas tahan pas aku. Dia cakap aku pakai lengan pendek. Ok fine aku accept jela dengan muka kedut dua ribu. Then masa habis exam, aku pon ambil pas aku yang dirampas tu. Dia nak cas aku dengan kesalahan pakai lengan pendek tapi alih-alih cas aku dengan kesalahan pakai selipar. Naik berang jugak la sebab besepah lagi student yang pakai selipar. Ah! Mulut tekumat kamit menahan marah, aku pun blah dengan hati bagai bunga api sedang berada di angkasa..hahaha (stupid feeling)

Wat aku lapar je dengan menu-menu kepsi ni. Selang 5 minit mesti tengok kaunter, kot-kot dapat kenyit mata kat abang-abang kepsi tu. Untung-untung dapat ayam seketul (verangan!)



Nah...hamekkkkk. Formula-formula yang aku kena ingat. Sebenarnya paper ni aku ambil 2x. First time tu aku tak dapat ambil sebab aku mc.. Second time ni la aku ambil then alhamdulillah aku lulussssssss...tengkiuttttt sir Azdi...



Berada dalam kegelapan siang (Sengaja digelapkan dengan harapan tak nampak wajah yang tak mekap itu)

Eh tercerah pulak (Dengan harapan Eric boleh mendeco lampu rumah saya macam lampu kat kepsi tu)



Student-student yang ambil kesempatan untuk study sambil makan kepsi



Dah last-last minute dah ni. Boleh ingat lagi ke kak oi?



Sumpah pas habis exam aku tak cara pun buku dan nota-nota tu semua. Dengan harapan aku tak repeat or gagal exam. So berdoa berzikir berdoa berzikir berdoa berzikir berdoa berzikir agar lulus exam.



Kepsi kembali penuh.



Nampak kepala rambut  itam je kan



Tensi tak dapat kira,last-last hamek kawwww...Syntax error


On the way to dewan pon masih sempat lagi memandu sambil hafal formula.



"Apakah persamaan anta kami" "Baju kami hampir sama warna" hahaha.. Boleh pulak dan-dan je motor ni enterpremmmm..

No comments: