Wednesday, May 11, 2011

Choclate Homemade / Coklat Praline

+_____________________+
Dua minggu lepas selama 2 minggu aku tidur berbaukan aromaterapi coklat
Mana taknya, kesemua coklat-coklat yang ditempah aku simpan dalam bilik untuk suhu econ.
Tak gitu?
Jaga kualiti la katakan
Peti ais umah aku dah penuh
Si manja aku suka coklat oreo.
Habis semua stok coklat oreo aku dimakannya.
Tak pa, nanti dapat gaji aku claim balik..
Hahahaha kejam sunggoh!
Ok, jom cuci mata..


35pcs
RM xx.xx
(bergantung kepada jenis permintaan)

Hantaran coklat order from kak malina.
Bertemakan merah

Diselitkan elemen bunga fondant.

Setiap coklat akan dikreativitikan ikut sesedap rasa chef ye

Flower mould + pink choclate + milk choclate + chip choclate


taraaaaaa



Ini untuk bajet pakej.
So kalau sapa-sapa nak order, boleh bincang.
Harga boleh kawtim ikut bajet masing-masing

Budget package


+___+
Actually ada 3 perisa coklat yang terdapat di pasaran.
Dark choclate, milk choclate dan white choclate.
Buat masa ni belum berkesempatan nak buat dark choclate sebab kurang permintaan.
Lagipun rasanya macam pahit-pahit skit.
Kalau ada yang nak rasa asli koko, baru la boleh nk buat yang dark choclate punye.
Fenin fenin mencari album gambar choclate ni.
Tah mana letak gambar coklat yang lain.
Nanti dah jumpa baru upload balik.
Ngehngehngeh
Saya nak mintak ampun dan mahap kepada
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sorry tak berkesempatan lagi nak wat.
Insyaallah minggu ni beta buatkan ye.

No comments: