Tuesday, May 10, 2011

Hadiah birthday

+______________________+
Hadiah birthday?
yeahhh.. walaupon dah sekian bulan berlalu, baru aku dapat update.
Kan dah cakap sebelum ni yang aku ada problem nak upload gambar.
So masa birthday aku 23 mac aritu, aku dapat kad and wang tunai dari unit aku.
Dan hasil duit tersebut aku dah beli barang yang aku nak.
Nak kata idaman tak jugak sebab stok yang aku nak tu dah habis.
Let's cuci mata
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Sampul kaler pink

Taraaaaa....sweet sweet


wishes form Aza

wishes form Mira

wishes form Encik bos


wishes form Aishah

wishes form CC N

wishes form abg Sabri

and da last one from kak yus

Ni la dia wang tunai tersebut
Sebab dorang semua dah tahu yang aku ni memang cerewet bab nak beli hadiah.
So aku pon beli jela sendiri
Sekian

No comments: