Wednesday, March 28, 2012

Wedding reception Zai + Danny di Zebra Square

Pada 25 Mac 2012 bertempat di Zebra Square KL telah berlansung majlis perkahwinan my old friend Zai with her partner Danny. Beautiful place! Wow! Itu je yang dapat cakap masa datang sana. After habis event Tupperware di Serdang, aku dan asben zasss balik ke Ampang untuk mandi dan bersiap tapi tak sempat nak tukar baju. Baju tak bawak. Nak patah balik rumah, jauh plak nak pi Zebra Square kat ngan Kampung Pandan tu. Kami sampai sana dalam 7.30 pm. Masa tu jemputan tak ramai lagi dan yang pastinya, kad RSVP takda. Sebab Azida tak sempat nak pass by hand masa kat office. So aku pun bbm Zai cakap aku dah sampai tapi segan nak masuk. Gah gemilang sangat. Siap ada press lagi. Aku kawin pun takda press. Fotographer ada la. #bajet ko retis nak ado press. kekekeke penampo sedas! Masa ni kan nampak ramai sangat artis. Zahida Rafik, Linda Rafar + partner, anggota kumpulan X-Factor, Julia Ziegler, ramai lagi ah. Suruh asben snap gambar retis-retis tu, dia tak nak! Malu. Cittt. Padahal die jugak yang dok join geng-geng photographer tu. Aku dok kat meja ngadap makanan.

So ni gambar yang guna handphone dulu. Nanti i update balik yang guna DSLR pulak ye.

 Ni la baju yang dipakai. Sungguh tak menepati majlis tema Garden Wedding.

 Yuhuuuuu..phiwitttt!

 Asben tengah tengok menu. Done by Dato' Shah Rezza as wedding planner and catering by Gerimis Baiduri. 

Doorgift dan tatarias meja. (sungguh tak lawa guna camera hp ni)


Ehem ehem. Pengantin lama.

At last but not least.

*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*
credit to Oh! Bulan



Adoyai awat la pi snap gambar belakang ni. Time pi ngan pengantin tak pulak snap. #bajet ko retis. kekekeke Siap kazen asben tag dalam FB suruh cari yang tersembunyi. Ku sangka aku front page, oh silap. Ni je gambarnye. hahahahah

Congrate Zai + Danny.

No comments: