Monday, August 9, 2010

dahulu dan sekarang



ni gambar aku sekarang...agak chubby..byk giler perubahan..hohohoho...mak,sowi...baju makin mengecik...


ni gambar aku 2 tahun lepas...maintain cun je lagi kan...



salam sore ibu-ibu bapak-bapak... hehe...dah petang la... DAHULU DAN SEKARANG?

1) dulu kurus sekarang bukan gemuk..cuma tak kurus je.

2) dulu x pakai cermin mata...sekarang dah jadik budak kacamata..

3) dulu rase barang branded tu membazir... sekarang barang branded tu rupenye ade sentimental value sendiri.

4) dulu fikir nak kawen awal...umo 20 ke,21 ke..nnt dapat anak,orang kate kite ni sebaya je ngan anak..tapi sekarang tak boleh nak fikir ape-ape..hahaha

5) dulu tak mampu nak beli ape-ape..tapi tahun demi tahun, aku mampu memenuhi keperluan aku sendiri..yey! TAHNIAH NURUL RASYIDAH! teruskan usaha anda.

6) dulu aku ade lagi teman yang selalu geng ngan aku bile balik kampung, sekarang dah tak lg dah...uwaaaaaa...toki dah tak ada....i miss u toki..nanti xde dah la orang yang kejut aku bangun pagi2...gi pasar beli ayam kampung...belanje aku topup [peh! tepaksa ckp sebab toki sayang aku lebih..hahaha...kalian jangan jeles]

7) dulu aku tak ramai musuh..sekarang aku tak tahu la sape yang merasakan aku ni musuh die...aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau2 aku ade melukakan hati dan perasaan kalian. tulus ikhlas dari hati aku.maafkan kami...teng teng teng...maafkan kami...teng teng teng...maafkan kami...teng teng teng...

8) dulu aku tak suke melancong...membazir duit kate kau...sekarang....nah! amek kau...setiap mase aku rase nak pegi bercuti....

selebihnye aku akan senaraikan kemudian...otak membeku nih...econ opes aku ni dah macam tinggal dalam peti ais...kita berehat dahulu bersama-sama kit kat...hehehe

No comments: