Thursday, December 9, 2010

aku dan cinta hati

hohoho.agak lame aku xbersiaran..cewah.bersiaran ke? (ko hengat ko pembaca berite ke?) actually kesibukan melanda aku..byk sangat function yang aku kne setelkan.. ape yg aku dah wat since 2 bln lalu akan aku update kemudian..

AKU RINDU..

aku rindu banget arwah toki aku...so insyaallah jika xda aral melintang akan ade 1 majlis sempena setahun pemergian arwah toki aku..kan best kalo aku dapat laksanakan hajat die sebelum die 'pergi'.. dia juga cinta hati aku..

AKU CINTA...

Hoho..sape yang aku sayang ni? kepada kekasih hatiku, thanks a lot! adakah lagu 'tercipta untukku' tercipta utk kita? insyaallah..

AKU SAYANG..

Keluarga dan kawan2 yang banyak kasi aku warna warni kehidupan ni..

MY ALL

Hanya untukmu Ya Allah.. terima kasih untuk segalanya..kuatkan hati dan imanku kepadaMu.. kau yng maha pemurah lagi maha penyayang..kau maha mengetahui..

No comments: