Saturday, May 7, 2011

Perjalanan ke dewan peperiksaan

+___________________+
Assalamualaikum
Reaksi yang ceria selepas seminggu berjuang dengan peperiksaan
Hehehehe...
Kepada MAMA ZARA, selamat berjuang untuk peperiksaan anda.
Ngehngehngeh...
Okeh, start 23 April hingga 30 April, aku dah selamat goreng 5 paper exam.
Antaranya subjek BEL 120, CTU 263, PAD 160, MAT 112 dan PAD 190.
Paling killer paper adalah MAT 112. Paper tu sebenarnya aku MC sem lepas.
Then sem ni aku repeat ambil balik.
Dah lama tak hapdet gambar sendirik, meh ler cuci mata skit.
                               

Sekian muka tanpa mekap.
Time-time exam ni memang takda mood langsung nak mekap.
Seminggu exam, seminggu la tak mekap.

Tangan comot-comot terkena pewarna oil base untuk wat coklat.
Kesannya, tak ilang kesan tu 2-3 hari.
So coklat untuk COKLAT BERMESEJ office pon dah selamat aku siapkan.
Penat nak mamp..


Biasanya untuk ke kelas di Seksyen 17 or final exam di Seksyen 7, aku memang akan melalui Plus Highway ataupon 'jalan belakang'.
Aku kemalasan nak ikut Puchong sebab jalan tak elok dan selalu sesak!

berkati-kati Berhati-hati di jalan raya
Pandu cermat jiwa selamat



tengok ajelah kereta-kereta yang memotong aku.
Takda mood aku nak race dengan dorang.
Mood exam la katakan.


Kalau dah sampai kat sini, harap tuan puan slowkan skit ye nak menekan pedal minyak tu.
Sebab depan je skit selalu ada speed track.

Kat sini ok, sebelah tu ada tempat go-kart.
kawan-kawan aku dah ramai yang terkena.

had lajunya hanya 90km/j only.

Sebenarnya kete ni tetiba jadi perhatian aku.
Sebab sama dengan kete kawan aku.
kot-kot la kan kete curi ke, ape ke..
Rupa-rupanya memang sama tp berbeda no plat..hahahaha
Spoil di situ.
Sekian

No comments: